Konkurs u Chomika!

Z racji tego, że kilka dni temu Kronice Chomika stuknęło już 10 000 wyświetleń zapraszam wszystkich, którzy się do tego przyczynili do wzięcia udziału w małym konkursie :)

Cieszycie się? Bo Chomik bardzo. Tak bardzo, że aż wypadł ze swojego kołowrotka podczas porannego biegu^^ Spokojnie, nic mu się nie stało, został tylko lekko oszołomiony. 
Ale do rzeczy, czyli nagrody i zasad uczestnictwa w zabawie. Oto i one:




Chomikową recenzję "Mariki" Krzysztofa Kotowskiego znajdziecie tutaj

Zasady konkursowe:

1. Konkurs trwa od 25.11.2012r. do 09.12.2012r.

2. Co należy zrobić, żeby wygrać?
- wpisać standardowe "zgłaszam się" w komentarzu
- podać swój adres e-mail
- przekonać mnie do tego, bym książkę oddała właśnie w Wasze, a nie inne ręce - jak to zrobicie zależy już tylko od Was i Waszej kreatywności.
- umieścić na swoim blogu (jeśli takowy prowadzisz) mój konkursowy podlinkowany baner





3. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu trzech dni od zakończenia konkursu.

4. Zwycięzcę wybieram ja (Chomik), autorka bloga Kronika Chomika, organizatorka konkursu i sponsor nagrody. Uczynię to na podstawie swojej własnej opinii, a moja decyzja jest ostateczna i niepodważalna. Wygrywa ten, kto najskuteczniej przekona mnie, bym podarowała mu książkę.

5. Udział w konkursie może wziąć każdy, nie tylko osoba posiadająca bloga.

6. Książkę wysyłam tylko na teren Polski.

Powodzenia! :)

Komentarze

  1. Cieszę się razem z Tobą Chomiku, niech Ci tych wejść przybywa i przybywa.
    Po książkę się nie zgłaszam, gdyż kryminałów czytam mało, ale życzę jeszcze by blog rozwijał się przynajmniej w dotychczasowym tempie. )))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie umieszczę banerek na blogu; do książki specjalnie mnie nie ciągnie, ale życzę powodzenia innym uczestnikom konkurs, a Tobie - kolejnych tysiączków wejść:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam, jak dla mnie świetna książka :) nie biorę udziału, ale banerek umieszczam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wezmę udziału, dlatego życzę powodzenia innym, a Tobie kolejnych 10 000 wejść :)

    PS przy okazji zapraszam na moje wyzwanie.
    http://wyzwanie2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się
    ejotek1980@gmail.com
    baner w zakładce konkursy

    KGB, zniknięcia ludzi?
    kogóż taka tematyka nudzi?
    Toż to świetne, super, "grejt"
    i dlatego piszę glejt.
    Daj mi chomiczku ukochany
    szansę by Kotowski został znany,
    bo Mariki - mówię szczerze
    nie znam żadnej, nawet na papierze.
    Nawet rymy tworzę proste,
    nie każ proszę "spadać na sosnę".
    Jeśli jednak - to wybaczę
    choć w kąteczku cicho popłaczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyświetleń i życzę kolejnych 100 000.
    Chciałabym wziąć udział w Twoim konkursie, ponieważ książki kocham najbardziej na świecie, a jedynie ciut mniej puszyste zwierzaki. Książka będzie szczęśliwa jeśli trafi w moje ręce bo zaopiekuję się nią właściwie i będę taka szcześliwa:
    http://pu.i.wp.pl/k,NjU4OTgxNjcsNDYyNzIwNTA=,f,chopsi.jpg

    Mój mail magiasutaszu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem nie wezmę udziału, ale bloga obserwuję już od dość dawna i banerek chętnie zamieszczę. :)

    Przy okazji zapraszam na konkurs u mnie: http://czytelnicze-zacisze.blogspot.com/2012/12/konkurs-mikoajkowo-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz