"Ginekolodzy. Tajemnice gabinetów" Iza Komendołowicz


Tytuł:  "Ginekolodzy. Tajemnice gabinetów"
Autor: Iza Komendołowicz
Liczba stron: 320
Wydawnictwo: W.A.B.
Chomikometr: 6/10

Książka - ciekawostka. Reportaż w formie wywiadu z lekarzami o codziennej pracy ginekologów i niecodziennych przypadkach, ludzkich historiach i niejednokrotnie dramatach. Moją pierwszą myślą po jej przeczytaniu było, że nie jest dla kobiet, które jeszcze nie rodziły albo aktualnie są w ciąży, bo może im napędzić stracha. Jak człowiek pomyśli sobie o tym, ile rzeczy może pójść nie tak, to o gęsią skórkę i bezsenne noce nie jest wcale trudno. Autentycznie momentami byłam przerażona. Ale z drugiej strony książka pokazuje nam również jak bardzo powinniśmy doceniać zdrowie.

Dlatego tak ważne jest, żeby się badać!

Niektóre zagadnienia omówione szczegółowo, niektóre po macoszemu, więc jest to pozycja dość nierówna, aczkolwiek uważam, że bardzo interesująca i warto ją przeczytać.

Komentarze

  1. Widziałam tą książkę ostatnio w jakimś sklepie i zastanawiałam się nad jej zakupem. Może i dobrze, że się rozmyśliłam ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz