Perfect women




Zgodnie z obietnicą przyłączam się do zabawy ;) Za zaproszenie dziękuję Viv ;)




Zasady:

1. Wybierz idealne kobiety w trzech kategoriach: perfekcyjne w swoim zawodzie; ideał urody; perfekcyjny styl
2. Wrzuć na swojego bloga obrazek z tagiem Perfect Women
3. Napisz, kto cie otagował
4. Przekaż zabawę innym bloggerom.
Miłej zabawy! 


1. Perfekcyjna w swoim zawodzie:


Maria Callas
Maria Callas była wybitną grecką śpiewaczką operową.
Jej postać zafascynowała mnie po przeczytaniu książki
pt."Zbyt dumna, zbyt krucha" będącej biografią artystki. Muszę przyznać, że Alfonso Signorini stworzył przejmujący portret tej niezwykle utalentowanej kobiety.

Maria Callas: Vissi d'arte (1958)


2. Ideał urody:
Penelope Cruz



Jest piękna, co tu dużo mówić, wystarczy spojrzeć. 
Żeby to podkreślić specjalnie wybrałam bardzo naturalne zdjęcie. Oczywiście biorę poprawkę na to, że o gustach się nie dyskutuje i szczerze mówiąc nie da się ich obiektywnie uzasadnić :)



Audrey Hepburn


3. Perfekcyjny styl:


Kobieta z klasą, piękna i utalentowana. Do dziś pozostaje ikoną stylu. Charakteryzowały ją: skromna, niewymuszona elegancja, niekłamany wdzięk i gracja.






Komentarze

  1. Pierwszy i ostatni wybór znajduje moją akceptację. Całkiem możliwe, że jakbym porządnie się zastanowił, to znalazłbym kogoś bardziej moim zdaniem pasującego do tego miana, ale i tak Twoje wybory bardzo mi się podobają.

    Ideał urody to abstrakcja, której szukania zarzuciłem dawno temu : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą co do ideału urody. Primo, nie istnieje w ogóle coś takiego jak "ideał" i chwała Bogu nawiasem mówiąc :P Secundo, gusta bywają różne w związku z czym, co dla jednego szpetne, dla drugiego będzie uosobieniem piękna i nie ma tutaj żadnego obiektywnego kryterium. Ba, można się nawet pokusić o stwierdzenie, że sam obiektywizm jest pojęciem abstrakcyjnym i co za tym idzie... nie istnieje :)

    Kończąc jednak te wywody chciałabym rzec, co następuje, a mianowicie - miło mi, że moje wybory przypadły Ci do gustu. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maria Callas - że też o niej zapomniałam... fajny wybór generalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz