30 dni z książkami (9)

Dzień 9. Książka wielokrotnie przez Ciebie czytana

W moim przypadku będą to książki, ponieważ zamierzam przywołać całą serię przygód

Harry'ego Pottera. 

Każdą książkę czytałam kilka razy, a gdy tylko sobie o nich przypomnę, mam ochotę znów po nie sięgnąć. Dokładnie tak, jak ma to miejsce w tej chwili :D Niestety powstrzymuje mnie odległość, gdyż wszystkie tomy stoją na półkach w moim rodzinnym domu. Nie mniej jednak swego czasu ten mały czarodziej zawładnął moim sercem i światem, kradnąc wiele z moich dni oraz nocy. Tylko ekranizacje mnie zawiodły, dlatego lepiej o nich zapomnieć i jeszcze raz zanurzyć się w lekturze^^

Poniżej przypomnienie okładek poszczególnych tomów (zwariuje kiedyś podczas dodawania grafik do postów - wrr!)








Komentarze

  1. też uwielbiam i mam w domu cała serie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie czytałam i chyba się nie przełamię ;) Widziałam kilka części w kinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana spróbuj, mówię Ci - naprawdę warto :D A nigdy się o tym nie przekonasz, jeśli po nią nie sięgniesz :)

      Usuń
  3. znacznie lepsza książka niż film! jak zwykle... :)
    przeczytałam całą serię i bardzo mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham te książki, też czytałam każdą kilkanaście razy (poza ostatnią - ją tylko dwa razy). Uwielbiałam to zgrane trio, a jeszcze bardziej Snape'a!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Niezła jesteś :D Ja chyba do czwartej części przeczytałam je po 3-4 razy, dalej już tylko 2 :P Ale zamierzam się zabrać jeszcze raz za całą serię od początku :) Tylko jeszcze nie wiem kiedy...

      Usuń
  5. Czytałam tylko raz, ale podobało mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam, bardzo. I tak samo jak ciebie bardzo mnie zawiodły filmy, ale zawsze wolałam wersje książkowe. Najbardziej lubię "Kamień filozoficzny" ;) Pottera się nie da nie lubić. Chociaż nie mogłam przeżyć, że w 5. części zginął Black ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Ja się w sumie nigdy nie zastanawiałam nad moją ulubioną częścią, ale najmniej chyba polubiłam "Komnatę tajemnic", chociaż nie potrafię tego racjonalnie wytłumaczyć ani uzasadnić :P

      Usuń
  7. Gdy byłam młodsza siedziałam nocami i czytałam Pottera. Genialna sprawa i niesamowita przygoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czytałam po nocach, aż się mama na mnie denerwowała :D

      Usuń
  8. hmmm... nigdy nie zdarzyło mi się czytać jednej książki więcej niż raz. może kiedyś, w przyszłości. póki co mam za dużo do czytania, za mało czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie "Harry'ego" nie da się przeczytać tylko raz :)

      Usuń
  9. Zawsze uwielbiałam "Pottera", ponadczasowa książka. Czytałam dwa razy całą serię, a niektóre tomy nawet trzykrotnie. Niesamowita historia, barwne postacie, trzymająca w napięciu fabuła i bardzo przystępny język autroki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz