Wyniki konkursu! :)

Do konkursu zgłosiło się 13 osób i muszę przyznać, że miałam nie lada orzech do zgryzienia z wyborem zwycięzcy, nawet jak na chomika :P Wasze odpowiedzi były niejednokrotnie bardzo kreatywne i niepozbawione humoru. Nie mniej jednak po głębokim namyślę postanowiłam wyróżnić...

 Ikalię - leniwca

i to do niej wędruje "Magiczny ogród" Sarrah Addison Allen

  

Natomiast nagrodą niespodzianką, którą przewidziałam dla biorących udział w konkursie obserwatorów bloga jest audioksiążka "Blisko domu" autorstwa Barclaya Linwooda.



Jej posiadaczem zgodnie z przeprowadzonym przeze mnie losowaniem zostaje...

Paulina

Zwycięzcom gratuluję i czekam na maile z adresami do wysyłki - marwa89@wp.pl
Nagrody wyślę na początku przyszłego tygodnia, jak już będę po ostatnim, niedzielnym egzaminie w tej sesji i ogarnę, gdzie znajduję się najbliższa poczta, gdyż zmieniłam swoje lokum i nie zdążyłam jeszcze rozeznać się na nowym terenie :)

Pozostałym uczestnikom serdecznie dziękuję za udział w konkursie i zachęcam do aktywnego uczestnictwa w kolejnych :) Pozdrawiam!

Komentarze

Prześlij komentarz