Filmowy poniedziałek z Chomikiem -> Potworny poniedziałek i to na Uniwersytecie ;)

Tytuł: "Uniwersytet Potworny"
Gatunek: film animowany, komedia
Produkcja: USA
Reżyseria: Dan Scanlon
Scenariusz: Robert L. Baird, Dan Scanlon, Daniel Gerson

"Historia początku przyjaźni między Jamesem P. Sullivanem i Mikiem Wazowskim, którzy razem uczestniczyli w zajęciach Uniwersytetu Potwornego." [Filmweb]

Któż z Was nie zna prześwietnej animacji Pixara "Potwory i Spółka".  A jak nie zna, to zaraz mi to nadrobić! Gdy tylko dowiedziałam się o tym, że do kin wchodzi prequel tej świetnej animacji, to było jasne, że muszę ją obejrzeć.

Poznajemy naszych bohaterów młodszym o dobre kilka lat i dopiero marzących o karierze straszaków, a już Mike Wazowski, jako przedszkolak jest po prostu the best ever <3 Jako student oczywiście też daje radę i bardzo podoba mi się jego konsekwencja w dążeniu do wytyczonego sobie celu. Jak to mówią: bez pracy nie ma kołaczy. Naprawdę godny do naśladowania wzór dla młodszego pokolenia. Niestety nie dotyczy to niejakiego Jamesa P. Sullivana, który zakłada z góry, że znane nazwisko i aparycja zapewnią mu zawrotną karierę bez większego wysiłku. Kto by się spodziewał ujrzeć dobrze nam znanych bohaterów w takim wydaniu.

Film nie dość, że jest momentami naprawdę zabawny, to jeszcze jasno przekazuje nam, widzom pewne wartości. Co do samej akcji, to muszę przyznać, że nie spodziewałam się takiego obrotu spraw i tym milej byłam zaskoczona. Twórcy wybrali dość niekonwencjonalne, a przy tym i fenomenalne zakończenie ;) Cóż mogę więcej powiedzieć. Chyba tych którym podobały się "Potwory i spółka" nie muszę specjalnie zachęcać, a resztę serdecznie namawiam do zapoznania się z przygodami naszych potworów, zarówno tych wcześniejszych, jak i późniejszych. Oglądajcie!

P.S. Spór o to, czy lepiej straszologię studiować na uniwerku, czy na strachotechnice zostawiam już do rozstrzygnięcia tylko i wyłącznie Wam :P

Komentarze

  1. A ja miałam iść na to do kina, ale jakoś nie poszłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczęta, nic tylko oglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Strachotechnice, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć! Widziałam "Potwory i spółka" i bardzo mi się podobały. Jako magister inżynier sądzę jednak, że na uniwerku bym wolała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strachotechnika: 1
    Uniwersytet Potworny: 1
    czyli na razie mamy remis ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz