Post zbiorczy: Wyzwanie od A do Z i ogólny kisz masz

Właśnie sobie zdałam sprawę, że porzuciłam Was na cały miesiąc! Nie wiem jak ten czas tak szybko zleciał. Przepraszam szczególnie tych, którzy czekają na podsumowanie lipcowej odsłony Wyzwania od A do Z, ale nie dam dzisiaj już z tym rady. Co nie zmienia faktu, że w sierpniu możecie czytać książki na literkę "U". Linki wklejajcie pod tym postem.



Gdzie Chomik był jak go nie było? Głównie siedział w pracy, a później padał na pyszczek i nie miał siły dla Was pisać. Zeszły tydzień minął mi natomiast pod znakiem Woodstocku, a dzisiaj wyruszam w prawie 2-tygodniową podróż na Węgry ;) Dlatego nie będzie mnie tutaj jeszcze przez jakiś czas.


Recenzje książek jakich się możecie spodziewać to m.in. "Gady" sokołowskiego, "Bóg nigdy nie mruga" Brett, "Lasy wiecznie śpiewają" Gulbranssena, czy "Raj na ziemi" Monroe ;)

Pozdrawiam i życzę wszystkim udanych wakacji, a teraz uciekam, bo czas mnie goni ;)

Komentarze

Prześlij komentarz