Aktualnie na tapecie, czyli skromny stosik

Od czasu do czasu mól książkowy musi się pochwalić, co tam ciekawego chomikuje ^^ na swoich półkach, więc oto i ja spieszę z moim skromnym stosikiem. Ciekawostką jest, że tylko jedną z tych pozycji zakupiłam.



1. "Traktat o łuskaniu fasoli" Wojciech Myśliwski - książkę, którą dostałam na urodziny od pewnego uroczego Żółwika <3
2. "Sunset Park" Paul Auster - zakupiona dobre 2 lata temu w końcu trafiła na swój czas (jestem w trakcie lektury)
3. "Trzy razy tak!" Janusz Rudnicki - pożyczka
4. "Idealna" Magda Stachula - od Wydawnictwa Znak i zapowiada się naprawdę obiecująco
5. "Chcieć mniej. Minimalizm w praktyce" Katarzyna Kędzierska - podobnie jak pozycja 4.

Widzicie coś dla siebie? Czytaliście coś?

P.S. Mam problem z kupnem książki w tym miesiącu (dla przypomnienia: od jakiegoś roku stosuję się do żelaznej zasady zakupu JEDNEJ książki miesięcznie). Czy nasuwa Wam się na myśl coś absolutnie genialnego, co trzeba przeczytać i z czystym sumieniem moglibyście mi polecić? :)

xo xo Chomik

Komentarze

  1. Jeśli nie muszą to być nowości to gorąco polecam "Wołanie kukułki", bardzo mi się podobało :)
    A z twojego stosiku chętnie przeczytałabym "Idealną".

    Pozdrawiam
    House Of Books

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz