"A ja żem jej powiedziała..." Katarzyna Nosowska


Tytuł:  "A ja żem jej powiedziała..."
Autor: Katarzyna Nosowska
Liczba stron: 208
Wydawnictwo: Wielka Litera
Chomikometr: 8/10

A ja żem jej powiedziała... Kaśka dziękuję Ci za tę książkę! Tak z całego serducha i ściskam Cię mocno. Zawsze podziwiałam Cię na scenie jako artystkę i jako osobę. Skromną i nieskażoną komercją, czy chwilowymi modami. Taką prosto z serca naturalną. I tak, jak nie jestem wielką fanką audiobooków (typ wzrokowca), tak tym razem jestem absolutnie zachwycona! Myślisz sobie: "ok, posłucham co tam Nosowska napisała", a tymczasem lądujesz na kawie u Kaśki, gdzie na przemian masz łzy w oczach i wybuchasz śmiechem.

W tej książce przypominasz mi trochę moją ukochaną mamę, która odeszła kilka lat temu. Można z nią było zawsze na każdy temat porozmawiać i chociaż człowiek nigdy nie dostawał konkretnej odpowiedzi, czy złotej rady, to nagle problemy nie były mu już takie straszne. Tylko u Ciebie jest trochę bardziej poetycko, bo potrafisz myśli pięknie ubrać w słowa.

To chyba jest ta słynna "mądrość życiowa" - nieuchwytna dla młodych, bo na przyjaciół wybiera tylko tych doświadczonych przez los. Pokrzepiająca w ustach starszych (nie mylić ze starymi). Potrafi drugą osobę uspokoić i zwrócić uwagę na to, co jest, a co nie jest ważne. Pokazuje, że wszyscy jesteśmy ludźmi i że Twój ból jest taki sam jak i mój, bo nie ma monopolu na szczęście, ani na cierpienie.

Tak przyjemnie mi się słuchało, że aż mam ochotę na powtórkę :)

Komentarze

  1. Czytałam i też mi się podobała. Najbardziej to, że Nosowska ma taki dystans do siebie. Wszyscy powinniśmy się tego uczyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie z kolei ta książka zawiodła. Nie oczekiwałam po niej zbyt wiele, ale nawet to nie wystarczyło... Dobrze, że Tobie podobała się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem w jakiej formie miałaś okazję się z nią zapoznać, ale osobiście uważam że ta książka bardzo dużo zyskuje jako audiobook :)

      Usuń

Prześlij komentarz